Dopłaty 2020: obsługa interesantów MODR z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
Szanowni Państwo, Szanowni Rolnicy!
Trwa ważny dla rolników okres składania wniosków o dopłaty bezpośrednie i obszarowe z PROW 2014-2020.
Doradcy Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego pomagają rolnikom w wypełnianiu e-wniosków o dotacje unijne z zachowaniem zasad szczególnego bezpieczeństwa w związku z sytuacją epidemiologiczną i zagrożeniem rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19.
Aktualny system osobistej obsługi interesantów przez pracowników MODR uwzględnia aktualnie obowiązujące przepisy prawa oraz zalecenia służb sanitarnych.
Rolniku!
Jeśli chcesz się spotkać z doradcą MODR w celu wypełnienia wniosku o dotacje unijne, bezwzględnie zastosuj się do poniższych wytycznych:
- zanim pójdziesz do biura Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego lub urzędu w swojej gminie, w którym dyżurują doradcy MODR – zadzwoń, aby upewnić się, w jakim terminie i w którym miejscu (biuro PZDR, ewentualnie urząd gminy) będzie możliwa osobista konsultacja
- podczas rozmowy telefonicznej, dowiesz się, jakie dokumenty będą potrzebne do sprawnego załatwienia Twojej sprawy
- przyjdź sam/a, bez osób towarzyszących
- pamiętaj o obowiązku zakrywania nosa i ust w przestrzeni publicznej
- przygotuj wszystkie niezbędne dokumenty, mapki, hasło do logowania, tak, aby udało się załatwić Twoją sprawę podczas jednej konsultacji
- weź ze sobą własny długopis, ewentualnie inne środki ochrony (np. rękawiczki jednorazowe)
Uwaga!
Doradcy MODR pracują w godzinach 7:30-15:30.
O wszelkich zmianach w dostępności doradców (wydłużenie godzin pracy, możliwość konsultacji w soboty itp.) - jeśli pojawi się taka potrzeba - będziemy informować na bieżąco.
Wyżej opisane zasady postępowania mają na celu:
- skrócenie czasu oczekiwania na obsługę
- zapewnienie sprawnej obsługi interesanta
- zapewnienie bezpiecznego kontaktu osobistego
W celu zapewnienia bezpieczeństwa w miejscu obsługi interesantów gwarantujemy:
- minimalną ilość osób przebywających w jednym pomieszczeniu
- obsługę o ustalonej godzinie, bez konieczności czekania w kolejce
- obsługę jednego rolnika przez jednego doradcę, bez osób postronnych
- obsługę w miejscu zabezpieczonym ochronnymi przegrodami
- odległość 1,5 metra między interesantem a doradą
- obsługę przez doradców wyposażonych w środki ochrony (maseczki ochronne lub przyłbice, rękawiczki jednorazowe)
- dostępność środków dezynfekujących, długopisów jednorazowych
- regularne dezynfekowanie powierzchni biurek, klamek
- w wybranych biurach PZDR drzwi wejściowe mają być zamknięte – wówczas interesant zostanie przeprowadzony do biura przez pracownika PZDR
Równocześnie prosimy interesantów MODR, aby wszystkie inne, możliwe sprawy niewymagające osobistego kontaktu z pracownikiem MODR, załatwiać telefonicznie lub pisemnie (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej).
Aby skutecznie chronić zdrowie Klientów i pracowników Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, prosimy o wyrozumiałość wobec aktualnych procedur i zasad bezpieczeństwa.
Dane telefoniczne do doradców rolniczych i pracowników MODR znajdują się na stronie internetowej pod linkiem: http://www.modr.pl/strona/kontakt