Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach oraz zaufanych partnerów.

Administratorzy danych:

Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Karniowicach
ul. Osiedlowa 9, 32-082 Karniowice

Zaufani partnerzy:

Cele przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną
  3. dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  4. wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  5. pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych:
Administrator Danych Osobowych MODR, zaufani partnerzy

Prawa osoby, której dane dotyczą:
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą

Zmiana polityki prywatności

Uwaga:

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Close GDPR info
Menu główne

Produkty regionalne ofertą markową gospodarstw agroturystycznych Małopolski - podsumowanie projektu

baner agro smak

Projekt finansowany był przez Fundację Fundusz Współpracy ze środków Programu „Agro-Smak 2” realizowanego na zlecenie Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej

Projekt miał na celu przyczynienie się do rozbudowy rynku produktów regionalnych i tradycyjnych w województwie małopolskim oraz ich promocję i dystrybucję. Zakładał on połączenie dwóch dziedzin rolnictwa – agroturystyki i rynku produktów regionalnych i tradycyjnych, co przyczyni się do podniesienia poziomu ekonomicznego warunków życia na wsi.

Beneficjentami projektu byli właściciele gospodarstw agroturystycznych zrzeszonych w lokalnych stowarzyszeniach, potencjalni kwaterodawcy oraz producenci produktów regionalnych i tradycyjnych. Ich wspólne działania przyczynią się do poszerzenia oferty agroturystycznej, jak również otworzą nowy rynek zbytu dla produktów tradycyjnych i regionalnych. Doprowadzi to do wzrostu walorów turystycznych gmin, regionów oraz Małopolski.

Projekt miał charakter edukacyjny z elementami działań praktycznych.

Założone w projekcie seminaria wraz z warsztatami zlokalizowane były w 10 miejscowościach, w powiatach charakteryzujących się największą liczbą gospodarstw agroturystycznych oraz zarejestrowanych grup produktów regionalnych i tradycyjnych.

  • Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki (30.09.2007)
  • Dąbrowa Tarnowska, powiat dąbrowski (3.10.2007)
  • Zgłobice, powiat tarnowski (9.10.2007)
  • Klucze, powiat olkuski (12.10.2007)
  • Andrychów , powiat wadowicki (16.10.2007)
  • Maniowy, powiat nowotarski (16.10.2007)
  • Uście Gorlickie, powiat gorlicki (17.10.2007)
  • Żegocina, powiat bocheński (18.10.2007)
  • Limanowa, powiat limanowski (23.10.2007)
  • Poronin, powiat tatrzański (24.10.2007)

Podsumowaniem powyższych działań było stworzenie bazy internetowej pt. „Produkty regionalne na szlakach turystyki wiejskiej Małopolski”. Składa się ona z listy imiennej producentów produktów regionalnych i tradycyjnych w miejscowościach wypoczynkowych. W ten sposób turyści będą mieli okazję zakupu wymienionych produktów bezpośrednio w gospodarstwach agroturystycznych, jak i u samych producentów.