Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach oraz zaufanych partnerów.

Administratorzy danych:

Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Karniowicach
ul. Osiedlowa 9, 32-082 Karniowice

Zaufani partnerzy:

Cele przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną
  3. dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  4. wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  5. pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych:
Administrator Danych Osobowych MODR, zaufani partnerzy

Prawa osoby, której dane dotyczą:
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą

Zmiana polityki prywatności

Uwaga:

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Close GDPR info
Menu główne
Nazwa postępowania: 

Przetarg nieograniczony na wykonanie mebli biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu: 



Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach

Oś. XXXV - lecia PRL 9 , 32-08 Bolechowice

Regon:356900630; NIP: 5130073052

Telefon: (012) 285-21-13; Fax(012) 285-11-07

E-mail: sekretariatatmodr [dot] pl; Internet: www.modr.pl



Ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie mebli biurowych o wartości szacunkowej poniżej 60. 000 euro


Tryb zamówienia: Zamówienia udziela się w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami określonymi ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Specyfikację można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach oś. XXXV- Lecia PRL 9, 32-08 Bolechowice, pk 103 (sekretariat), osobiście w godzinach od 730-1530 bądź otrzymać drogą pocztową na pisemny wniosek zgłoszony faksem (012) 258-11-07.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami technicznymi wskazanymi poniżej i w SIWZ.


Przedmiotem zamówienia jest:

  1. CPV 36148000-0 części mebli
    1. Wykonanie frontu szaf z drzwiami otwieranymi do 20 pokoi biurowych z płyty meblowej atestowanej grubości 18 mm, kolor grusza, zastosować zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe, listwy boczne wykończeniowe drzwi - kolor dopasowany do całości wykończenia, szczegółowe wymiary i powierzchnia w m2 jest podana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. CPV 36131400-2 szafy
    1. Wykonanie nowych szaf do 9 pokoi biurowych z drzwiami otwieranymi. Tyły nowo projektowanych szaf wykonać z płyty pilśniowej lakierowanej , przy wysokości 297 cm maskownica u góry zajmuje 27 cm, odległość pomiędzy półkami nie mniejsza niż 35 cm.
    2. Wykonanie nowych szaf z drzwiami przesuwnymi do 4 pomieszczeń . Tyły nowo projektowanych szaf wykonać z płyty pilśniowej lakierowanej, zastosować system przesuwny aluminiowy o udźwigu min. 50 kg na 1 skrzydło, łożyska kulowe.
  3. CPV 36121230-6 biurka
    1. Biurka wraz z kontynerkiem i podstawką pod monitor , ze stolikiem przystawką-ilość wraz ze szczegółowym opisem podana w SIWZ . Wszystkie biurka oprócz biurek dyrektorskich wykonać z płyty meblowej atestowanej o grubości 18 mm w kolorze grusza, blaty biurek okleić okleiną PCV gr. 2mm-kolor dopasować do koloru blatu Wszystkie okleiny klejone na ciepło, rolkowe prowadnice na szuflady i klawiaturę, zamki w szafach patentowe /np. typu SISSO/, kółka do kontynerów i podstawek pod PC - obrotowe, łożyskowe.
  4. CPV 36141400-5 krzesła
    1. Krzesła biurowe uniwersalne - szt 317, krzesła biurowe dyrektorskie- szt 12
      Szczegółowy opis krzeseł podany w SIWZ. Do oferty należy dołączyć atest wytrzymałościowy na proponowane krzesło z wynikiem pozytywnym oraz atest określający odporność układu tapicerskiego na tlący papieros.
  5. CPV 36112200-1 fotele
    1. Fotel biurowy - pracowniczy - 51 szt, fotel biurowy kierowniczy- 11 szt, fotel biurowy dyrektorski - 3 szt.
      Szczegółowy opis foteli w SIWZ
  6. CPV 36121210-0 stoły

    Stoły zwykłe o wymiarach i szczegółowym opisie w SIWZ - szt 52

    Stoły konferencyjne o wymiarach i szczegółowym opisie w SIWZ- 3 szt



Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

  • pierwsza część : wykonanie frontu szaf wraz z montażem, wykonanie nowych szaf, wykonanie biurek wraz z przystawkami pod monitor , kontenerkiem, stolikiem przystawką.( I-III)
  • druga część: wykonanie krzeseł, foteli, stołów ( IV-VI)


Oferty wariantowe:

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.


Termin wykonania zamówienia:

W terminie nie dłuższym niż 45 dni licząc od dnia podpisania umowy.


Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:


  1. przedstawią ofertę zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wyŹkonania zamówienia,
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zaŹpewniającej wykonanie zamówienia,
  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).


Wadium:

W niniejszym postępowaniu nie pobiera się wadium.


Kryteria oceny ofert i znaczenie:

Cena brutto - 100 %


Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach Oś. XXXV - lecia PRL 9 , 32-082 Bolechowice do dnia 27.XII.2005 r., do godziny 12. W przypadku dostarczenia oferty pocztą decyduje termin wpływu do Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach.


Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.

Data ogłoszenia: 
12.12.2005
Termin składania ofert: 
27.12.2005