Przetarg nieograniczony na wykonanie mebli biurowych
Oś. XXXV - lecia PRL 9 , 32-08 Bolechowice
Regon:356900630; NIP: 5130073052
Telefon: (012) 285-21-13; Fax(012) 285-11-07
E-mail: sekretariatmodr [dot] pl; Internet: www.modr.pl
Tryb zamówienia: Zamówienia udziela się w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami określonymi ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Specyfikację można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach oś. XXXV- Lecia PRL 9, 32-08 Bolechowice, pk 103 (sekretariat), osobiście w godzinach od 730-1530 bądź otrzymać drogą pocztową na pisemny wniosek zgłoszony faksem (012) 258-11-07.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami technicznymi wskazanymi poniżej i w SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest:
- CPV 36148000-0 części mebli
- Wykonanie frontu szaf z drzwiami otwieranymi do 20 pokoi biurowych z płyty meblowej atestowanej grubości 18 mm, kolor grusza, zastosować zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe, listwy boczne wykończeniowe drzwi - kolor dopasowany do całości wykończenia, szczegółowe wymiary i powierzchnia w m2 jest podana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- CPV 36131400-2 szafy
- Wykonanie nowych szaf do 9 pokoi biurowych z drzwiami otwieranymi. Tyły nowo projektowanych szaf wykonać z płyty pilśniowej lakierowanej , przy wysokości 297 cm maskownica u góry zajmuje 27 cm, odległość pomiędzy półkami nie mniejsza niż 35 cm.
- Wykonanie nowych szaf z drzwiami przesuwnymi do 4 pomieszczeń . Tyły nowo projektowanych szaf wykonać z płyty pilśniowej lakierowanej, zastosować system przesuwny aluminiowy o udźwigu min. 50 kg na 1 skrzydło, łożyska kulowe.
- CPV 36121230-6 biurka
- Biurka wraz z kontynerkiem i podstawką pod monitor , ze stolikiem przystawką-ilość wraz ze szczegółowym opisem podana w SIWZ . Wszystkie biurka oprócz biurek dyrektorskich wykonać z płyty meblowej atestowanej o grubości 18 mm w kolorze grusza, blaty biurek okleić okleiną PCV gr. 2mm-kolor dopasować do koloru blatu Wszystkie okleiny klejone na ciepło, rolkowe prowadnice na szuflady i klawiaturę, zamki w szafach patentowe /np. typu SISSO/, kółka do kontynerów i podstawek pod PC - obrotowe, łożyskowe.
- CPV 36141400-5 krzesła
- Krzesła biurowe uniwersalne - szt 317, krzesła biurowe dyrektorskie- szt 12
Szczegółowy opis krzeseł podany w SIWZ. Do oferty należy dołączyć atest wytrzymałościowy na proponowane krzesło z wynikiem pozytywnym oraz atest określający odporność układu tapicerskiego na tlący papieros.
- Krzesła biurowe uniwersalne - szt 317, krzesła biurowe dyrektorskie- szt 12
- CPV 36112200-1 fotele
- Fotel biurowy - pracowniczy - 51 szt, fotel biurowy kierowniczy- 11 szt, fotel biurowy dyrektorski - 3 szt.
Szczegółowy opis foteli w SIWZ
- Fotel biurowy - pracowniczy - 51 szt, fotel biurowy kierowniczy- 11 szt, fotel biurowy dyrektorski - 3 szt.
- CPV 36121210-0 stoły
Stoły zwykłe o wymiarach i szczegółowym opisie w SIWZ - szt 52
Stoły konferencyjne o wymiarach i szczegółowym opisie w SIWZ- 3 szt
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- pierwsza część : wykonanie frontu szaf wraz z montażem, wykonanie nowych szaf, wykonanie biurek wraz z przystawkami pod monitor , kontenerkiem, stolikiem przystawką.( I-III)
- druga część: wykonanie krzeseł, foteli, stołów ( IV-VI)
Oferty wariantowe:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
W terminie nie dłuższym niż 45 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- przedstawią ofertę zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wyŹkonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zaŹpewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
Wadium:
W niniejszym postępowaniu nie pobiera się wadium.
Kryteria oceny ofert i znaczenie:
Cena brutto - 100 %
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach Oś. XXXV - lecia PRL 9 , 32-082 Bolechowice do dnia 27.XII.2005 r., do godziny 12. W przypadku dostarczenia oferty pocztą decyduje termin wpływu do Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach.
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.