Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach oraz zaufanych partnerów.

Administratorzy danych:

Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Karniowicach
ul. Osiedlowa 9, 32-082 Karniowice

Zaufani partnerzy:

Cele przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną
  3. dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  4. wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  5. pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych:

  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych:
Administrator Danych Osobowych MODR, zaufani partnerzy

Prawa osoby, której dane dotyczą:
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą

Zmiana polityki prywatności

Uwaga:

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Close GDPR info
Menu główne
Nazwa postępowania: 

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla grup zorganizowanych, liczących od 10 do 14 uczestników w grupie, w następującym zakresie tematycznym : prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy; operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka, spawacz MAG (135) i TIG (141)

Ogłoszenie o zamówieniu: 

Bolechowice: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla grup zorganizowanych, liczących od 10 do 14 uczestników w grupie, w następującym zakresie tematycznym : prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy; operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka, spawacz MAG (135) i TIG (141).
Numer ogłoszenia: 202978 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach , os. XXXV-lecia PRL 9, 32-082 Bolechowice, woj. małopolskie, tel. 12 2851107, faks 12 2851107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: modr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla grup zorganizowanych, liczących od 10 do 14 uczestników w grupie, w następującym zakresie tematycznym : prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy; operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka, spawacz MAG (135) i TIG (141)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest w szczególności:
1. zorganizować i przeprowadzić kursy zawodowe w zakresie tematycznym określonym dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia, przeznaczone dla osób odchodzących z rolnictwa z terenu województwa małopolskiego oraz przeprowadzić dla tych osób szkolenie aktywizacyjne - warsztaty pn. Aktywni na rynku pracy, w miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego;
2. zapewnić wysokiej jakości materiały szkoleniowe w postaci publikacji książkowej i skryptu typu kompendium wiedzy z zakresu objętego zamówieniem, materiały biurowe (piśmiennicze), oraz przygotować certyfikaty ukończenia kursu, umieścić na nich logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej, wraz z informacją o finansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz wydać je każdemu uczestnikowi kursu;
3. zapewnić sale szkoleniowe (dla zajęć teoretycznych) i odpowiednie wyposażenie techniczne miejsc, w których będą prowadzone kursy w części praktycznej, w tym w szczególności zapewnić odpowiedniej ilości i jakości sprzęt, narzędzia i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a także zapewnić w czasie trwania kursu warunki odpowiadające przepisom z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
4. zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
5. ponieść koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), niezbędnych badań lekarskich i psychologicznych, koszty odzieży ochronnej, koszty egzaminów (w tym egzaminów państwowych) dla uczestników kursów;
6. zapewnić uczestnikom kursów poczęstunek (zestaw obiadowy) oraz serwis kawowy w dniach, w których będą prowadzone zajęcia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a lub 2b do specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w sposób należyty :
      a) W przypadku ubiegania się przez wykonawcę o udzielenie zamówienia dla części I
      - co najmniej 2 usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w zakresie tematycznym prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy dla zorganizowanych grup liczących nie mniej niż 5 uczestników w ramach każdej usługi (kursu).
      b) W przypadku ubiegania się przez wykonawcę o udzielenie zamówienia dla części II
      - co najmniej 2 usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w zakresie tematycznym operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka dla zorganizowanych grup liczących nie mniej niż 5 uczestników w ramach każdej usługi (kursu);
      - co najmniej 1 usługę zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w zakresie tematycznym spawacz MAG (135) i TIG (141) dla zorganizowanej grupy liczącej nie mniej niż 5 uczestników w ramach usługi (kursu).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (i wyznaczy do realizacji zamówienia) osoby, które będą uczestniczyły w realizacji szkoleń aktywizacyjnych w ramach warsztatów pn. Aktywni na rynku pracy. Każda osoba musi posiadać kwalifikacje - uprawnienia nabyte w kraju lub za granicą do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego tj. musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego lub uprawnienia doradcy zawodowego w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), oraz każda osoba wskazana przez wykonawcę musi posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług doradztwa zawodowego.
      a) W przypadku ubiegania się przez wykonawcę o udzielenie zamówienia dla części I
      - co najmniej 1 osoba spełniająca powyższe wymagania;
      b) W przypadku ubiegania się przez wykonawcę o udzielenie zamówienia dla części II
      - co najmniej 2 osoby spełniające powyższe wymagania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, tylko w przypadku jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę - podpisująca ofertę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym dokumencie rejestrowym - jeżeli dotyczy.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - składają tylko podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo (dokument ustanawiający pełnomocnika) może być udzielone
w szczególności:
- łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/pełnomocnictwa należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Zaleca się, aby w treści pełnomocnictwa/dokumentu wskazane były czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np.: podpisania oferty, potwierdzanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania oświadczeń woli i wiedzy, składania wyjaśnień, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp.
3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na:
a) zmianie sposobu przeprowadzenia kursu zawodowego ze względu na zaistnienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego i zostanie przez niego zaakceptowana na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy;
b) zmianie miejsca przeprowadzenia kursu zawodowego ze względu na zaistnienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego i zostanie przez niego zaakceptowana na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy;
c) zmianie osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy lub podwykonawcy uczestniczącego w wykonywaniu umowy, który został wskazany w ofercie Wykonawcy, na innego zaakceptowanego przez Zamawiającego, pod warunkiem, że spełniać będzie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie niezbędnych kwalifikacji zawodowych i doświadczenia;
d) zmniejszeniu ilości przedmiotu umowy - ilości kursów zawodowych, w przypadku mniejszego niż planowano zainteresowania tematyką kursu lub wystąpienia powodów organizacyjno-finansowych niezależnych od Zamawiającego.
2. Strony mogą dokonać zmiany szczegółowych terminów realizacji kursów
w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany tych terminów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: modr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, os. XXXV-lecia PRL 9, 32-082 Bolechowice, sekretariat pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, os. XXXV-lecia PRL 9, 32-082 Bolechowice, sekretariat pokój 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs zawodowy prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w zakresie przewozu rzeczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kraków - 1 kurs prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy;
    b) Tarnów - 1 kurs prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy zawodowe operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka, spawacz MAG (135) i TIG (141).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Olkusz - 1 kurs operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka;
    b) Wieliczka - 1 kurs operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka;
    c) Proszowice - 1 kurs operator maszyn budowlanych koparko-ładowarka;
    d) Brzesko - 1 kurs spawacz MAG (135) i TIG (141)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Data ogłoszenia: 
24.05.2013
Termin składania ofert: 
10.06.2013
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: